هجدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی تهران / مهر 98


نمایشگاه‌‌ فرصت بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می‌آورد تا توانمندی‌ها، محصولات و دستاوردهای خود را در سطع وسیعی عرضه نمایند. نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های صنعتی داخلی و بین‌المللی برگزار می‌گردد.

این نمایشگاه طی هجده سال گذشته به عنوان بزرگترین رویداد تاسیسات در خاورمیانه، همواره با استقبال بی‌نظیر صاحبان صنایع مواجه و با حضور بیش از500 شرکت صنعتی از 19 کشور جهان در فضایی به مساحت 30547 متر مربع برگزار شده است. شرکت‌های صنعتی در این نمایشگاه محصولات، قابلیت‌های فنی و خدمات خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌نمایند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت تأسیسات و فرصت‌های تجاری موجود بهره می‌گیرند.

شرکت بدر تک الکتریک به عنوان نماینده انحصاری محصولات تهویه مطبوع مرکزی مایدیا MIDEA و کولرهای گازی تک الکتریک، امسال نیز در هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در تاریخ 29 مهر ماه الی 2 آبان ماه سال 1398 شرکت نمود. حضور تعداد زیاد بازدید کنندگان در غرفه شرکت حاکی از این است که در شرایط سخت بازار و تحریم ها، شرکت بدر تک الکتریک با عرضه محصولات و سبد کالای متنوع توانسته است پاسخگوی نیاز قشر وسیعی از فعالان صنعت ساختمان باشد. 

برای دیدن عکس های مربوطه می توانید به قسمت گالری / هجدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی تهران مراجعه فرمایید.

تاریخ: ۴ آبان ۱۳۹۸

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *