هجدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی اصفهان / دی 98


نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی دی ماه 1398 در اصفهان در حالی هجدهمین دوره برگزاری خود را تجربه کرد کهدر مقایسه با سال های گذشته از حیث طیف شرکت کنندگان تغییرات بسیاری به خود دیده است. ۹۵ شرکت از هشت استان در مساحت ۹۰۰۰ مترمربع با ۳۵ درصد رشد از نظر تعداد و ۵۲ درصد از نظر مساحت نسبت به سال گذشته در این نمایشگاه شرکت کردند.حضور پررنگ تولیدکنندگان داخلی فرصتی ارزشمند برای این مجموعه ها فراهم نموده تا در سطحی وسیع به معرفی دستاوردهای جدید و توانمندی های خود بپردازند. این رویدادها علاوه بر در اختیار قراردادن فضای ارتباط رو در روی مشتریان با شرکت ها موجب ارزیابی جایگاه کیفیت محصولات در بازار رقابتی روز کشور بنابر بازخوردهای بازدید کنندگان خواهد شد. با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و نوآوری تازه این صنعت که انقلابی در موضوع بهینه سازی مصرف انرژی داشته است جای خالی سیستم های نوین مانند سیستم های چند پانله کم مصرف (VRF) و چیلرهای با راندمان بالا (با کمپرسورهای سانتریفوژ و توربوکر) که بعضاً توسط شرکت هایی که در شرایط تحریمی با همه مشکلات موجود در سفارش کالا به تعهدات خود در تحویل کالا پایبند هستند، احساس می شود.

در این بین شرکت بدرتک الکتریک با سابقه درخشان در زمینه تهویه مطبوع سبد کالایی کاملی از تمامی محصولات شامل ظرفیت های مختلف چیلر هوا خنک و آب خنک، انواع فن  کویل، سیستمهای VRF، داکت اسپلیت، اسپلیت های معمولی و اینورتر به عرضه نمایش گذاشته است که نشان از قدرت نمایی این شرکت در تأمین کالا و همچنین خدمات پس از فروش دارد.

در این دوره به تفصیل به معرفی نسل ششم دستگاه VRFمایدیا پرداخته شد. این سیستم استاندارد اتحادیه اروپا یورونت که بالاترین سطح استاندارد در قاره اروپا می باشد را داراست و یکی از هوشمندترین سیستم های تهویه مطبوع در دنیاست.

برای دیدن عکس های مربوطه می توانید به قسمت گالری / هجدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی اصفهان مراجعه فرمایید

تاریخ: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *